Skip to main content
0

 

POGOJI POSLOVANJA MOJVIBE.SI

1. Pravno obvestilo

Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino upravlja podjetje Tjaša Smuk s.p., Cesta na Brdo 73, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju »ponudnik«), matična številka: 8221120000, davčna številka: 42204569, podjetje ni  zavezanec za DDV in si pridržuje pravico do sprememb pogoje.

2. Postopek nakupa

Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki: 

1. iskanje posameznega produkta 
2. izbor produkta za nakup 
3. določitev količine produktov za nakup v nakupovalni košarici, 
4. pregled končne cene izbranega produkta v izbrani količini 
5. potrditev naročila 
6. oddaja naročila

Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred potrditvijo nakupa lahko še enkrat pregledate vnesene podatke in jih po potrebi spremenite. 

Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila.

 

Naročilo potrjeno

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 8.).

 

Blago odpremljeno

Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi in odpošlje. 

3. Dostava

Izdelki, ki so na zalogi bodo odposlani vroku 1- 3 delovnih dni. V primeru, da določenega izdelka ni na zalogi in bo dobava daljša od 3 delovnih dni, vas o tem obvestimo preko telefona oziroma elektronske pošte. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne bi ustrezal, lahko izdelek odstranimo iz naročila ali zamenjamo z drugim podobnim. 

Izdelki v predprodaji bodo odposlani znotraj datumov, določenih ob oddaji vašega naročila. V primeru kakršnekoli spremembe, boste obveščeni po elektronski pošti ali telefonu. 

Za dostavo skrbi Pošta Slovenije, večinoma so pošiljke dostavljene naslednji delovni dan od dneva odpreme. Ko bo vaše naročilo odpremljeno, prejmete obvestilo na svoj email naslov, da smo naročilo odposlali.  

Strošek dostave in pakiranja je razviden v košarici ob zaključevanju naročila.

4. Cenik poštnine

Strošek osnovne dostave znaša 3,5€, paketna dostava znaša 4,3€. 

5. Možnosti plačila

V spletni trgovini nudimo naslednje možnosti plačila: 

– z nakazilom na TRR (predračun): po potrjenem naročilu na svoj email prejmete predračun, naročilo odpremimo, ko je priliv viden na našem računu
– plačilo s plačilo kartico: na spletu ob oddaji naročila, plačevanje preko zaščitene ssl povezave in sistema Stripe

Plačila po predračunu niso možna za izdelke v predprodaji. V tem primeru je možno samo plačilo po predračunu ali spletno plačilo s kartico. 

Ponudnik ob dobavi blaga izda račun, ki ga stranka prejme na email naslov vpisan ob oddaji naročila. Obvestilo kupcu o možnosti odstopa od pogodbe ter potek vračila blaga je zajet v Splošnih pogojih poslovanja. 

6. Cene

Vse cene so izražene v Evrih (EUR) in ne vsebujejo DDV, saj nismo davčni zavezanec. Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga. Vse cene veljajo v trenutku od oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za kupca kot za ponudnika. 

 

7. Vaše naročilo (sklenjena pogodba)

 Vaše naročilo hranimo v naši računalniško vodeni evidenci prejetih naročil. 

Dosegljivi smo od ponedeljka do petka na email naslov info@mojvibe.si

Ponudnik v sodelovanju s poslovnim partnerjem, Pošto Slovenija pošlje naročeno blago zgolj po območju Slovenije. Pogodbo je možno skleniti v slovenskem jeziku. 

8. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe (vračila)

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v  14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči pisno ali preko elektronske pošte, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Vračilo velja za vse izdelke v spletni trgovini mojvibe.si. 

Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na obrazcu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. 

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: Tjaša Smuk s.p., Cesta na Brdo 73, 1000 Ljubljana.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. 

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se obračunava po ceniku dostavne službe).  Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Da je bil artikel vrnjen v skladu s predpisanim rokom, se šteje, če je bil dostavljen na sedež podjetja ali pa odposlan na sedež podjetja pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. 

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to  mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.  Kupcu se vrne kupnina z enakim plačilnim sredstvom, kot je bilo plačilo izvedeno. Od vračila kupnine se odštejejo vsi stroški in provizija ponudbnika spletnih plačil (PayPal in Stripe) ter strošek poštnine. 

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. 

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo). 

V primeru vračila blaga, prosimo, da si natisnete obrazec za vračilo blaga, ga ustrezno izpolnite, ga  podpišete in nam ga pošljete skupaj z blagom in kopijo računa  po pošti na naslov Tjaša Smuk s.p., Cesta na Brdo 73, 1000 Ljubljana

Vračilo poškodovanih pošiljk 

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, nas pokličite in pričeli bomo z razreševanjem nastale težave. Mi vam bomo po dogovoru poslali dostavno službo, ki bo prevzela paket v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter boste izpolnili reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

9. Vaša zasebnost

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov pred izgubo, zlorabo ali nepooblaščenim dostopom v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVPot). Podatki bodo uporabljeni zgolj za komunikacijo z uporabnikom. Osebni podatki, ki nam jih zaupate, so vaši in to v veliki meri spoštujemo. Vaše podatke uporabljamo izključno za zagotavljanje učinkovite izpolnitve naročila. Zavezujemo se, da podatkov uporabnikov ne bomo delili, prodali ali predali nepooblaščenim osebam – nikoli! 

 

10. Politika uporabe piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. O uporabi piškotkov so obiskovalci obveščeni ob prvem obisku spletne strani, za uporabo nekaterih piškotkov prosimo obiskovalca za njegovo privolitev. Obiskovalec lahko svojo odločitev v zvezi z uporabo piškotkov kadarkoli spremeni na tej spletni strani.

Spletna stran ne posreduje piškotkov zunanjim ponudnikom storitev in jih ne uporablja za prikazovanje reklamnih sporočil.

11. Zaščitene blagovne znamke

Vsebine, objavljene na tem spletnem mestu so naša last in se ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja lastnika. 

 

12. Odveza odgovornosti

 Ponudnik redno skrbi za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh, vendar pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dostopnost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. 

Fotografije izdelkov v večini primerov prikazujejo avtentičen videz izdelka, kljub temu pa so lahko včasih zgolj simbolične in ne zagotavljajo nujno lastnosti izdelka. 
Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. 
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

13. Pritožbe in spori

Podjetje Tjaša Smuk s.p., spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. 

V primeru težav se kupec s podjetjem Tjaša Smuk s.p. lahko poveže po elektronski pošti na info@mojvibe.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@mojvibe.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. 

Podjetje Tjaša Smuk s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov 

Skladno z zakonskimi normativi podjetje Tjaša Smuk s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. 
Podjetje Tjaša Smuk s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj. 
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES 

14. Omejitev odgovornosti

Izdelke v spletni trgovini se uporablja kot dekoracija prostora. Odgovornost kupca je, da izdelke uporablja varno in primerno namenu končnega izdelka. Za morebitne posledice nepravilne uporabe je odgovoren izključno kupec izdelkov. Podjetje ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi nastala zaradi napačne uporabe ali neznanja kupca.

 

15. Stvarna napaka

Stvarna napaka je v primeru, ko: 

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet 
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana 
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane 
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. 

Kako se preverja primernost artikla? 

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste. 

Kako se stvarno napako uveljavi? 

Kupec mora podjetje Tjaša Smuk s.p. o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te, obvestiti v zakonsko določenem roku (2 meseca po ugotovitvi) na info@mojvibe.si in hkrati omogočiti pregled artikla. 
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se izkažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z ZVPOT. 

16. Kontakt

 Tjaša Smuk s.p.

Cesta na Brdo 73

1000 Ljubljana

DŠ: 42204569

MŠ: 8221120000
 
Pogoji poslovanja veljajo od 1.9. 2023 do preklica.